bukan kerana aku tak cinta episod 21

Namun kerjaya lakonan Elly secara serius bermula pada 2002 apabila pelakon pengarah dan penerbit Yusof Haslam mempelawa beliau membintangi siri drama kepolisan Gerak Khas dengan memegang watak sebagai Detektif. Pada tahun 2014 nama Sharnaaz cukup sinonim dengan kejayaan drama bersiri 60 episod berjudul Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang mencipta fenomena tersendiri sebagai antara drama bersiri paling ramai penonton pada tahun itu.


Facebook

Elly pertama kali mencuba bidang lakonan secara suka-suka pada 1999 menerusi telefilem khas Gerhana Di Mata Kabus Di Hati siaran RTM.

. Pada tahun 2019 Beliau berlakon dalam drama Devoted yang disiarkan di Viu dengan memegang watak sebagai Iskandar.


Sara Ali Tak Mahu Berbaik Semula Dengan Fazura


Eberus Eberus4 Twitter


Scandalous By Pena Kayu


Bts Bon Voyage Season 4 Ep 4 Taehyung Orang Selebritas


Watch And Create More Animated Gifs Like Treasure Map Ep 20 At Gifs Com Treasure Maps Treasures Funny Faces


Siti Nurhaliza Wikiwand


Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 47 Youtube


Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 21 Youtube


Facebook


Waie San Waiehah Twitter


Discover Bunk Bumk S Popular Videos Tiktok


Utusan Cinta Dia By Akuorgbiasa


Juzmafia Mrjuzmafia Twitter


Rossa Singer Wikiwand


Discover Bunk Bumk S Popular Videos Tiktok


Kerana Aku Isteri Bidaan Live Episod 1 Malay Drama Astro Ria Tv3


Mxb Jinnie92 Jiminie95 Wattpad


Pin On News


Bukan Kerana Aku Tak Cinta Ep21 Gempak

No comments for "bukan kerana aku tak cinta episod 21"